zondag 1 juli 2012

Almost time to go.....

Alléé, alles is gepakt en ik ben heel zuinig geweest met koffers, al zeg ik het zelf.....
3 grote koffers en een reistas voor 6 personen.....zo is er nog ruimte voor extra koffers bij de terugkomst hé, voor al onze aankopen, moesten we iets vinden...... ;-)


Onze doggies heb ik vandaag naar hun "hotel" gebracht, met een heel klein hartje.....want dat zijn ook 2 kindjes van ons natuurlijk....Ik weet dat goed voor hen wordt gezorgd en dat maakt het gemis al wat draaglijker!

Noa en Thabo



Ik heb ons al online ingecheckt, dus alleen nog bagage afgeven morgenvroeg.
De belangrijke papieren zijn al dubbel gecheckt dat we ze zeker bij hebben!

De kids hebben een lastige dag achter de rug, de zenuwen spelen hen parten denk ik.....hopelijk vallen ze snel in slaap en als ze wakker worden, kunnen we bijna direct vertrekken!

De volgende keer dat jullie ons lezen, zijn wij aangekomen in 'the sunshine state', waar orkaan Debby weer terug vertrokken is! Maar onze vakantie is nu al begonnen!!!



2 opmerkingen:

  1. Als het goed is is vandaag dus de "grote dag" en stappen jullie zo in het vliegtuig...
    Heel veel plezier met z'n allen en ga vooral flink genieten, ik ben blij met al die Blog's die ik nu 's morgens kan gaan lezen, Heerlijke voorpret ;)
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker dat het voor jullie zo ver is.
    Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen