vrijdag 20 juli 2012

19 juli: Laatste dag relaxen.....

We hebben nog eens kunnen slapen zonder dat de wekker ons heeft wakker gemaakt......en toch was het nog maar 7u10 dat ik wakker was......

Rustig ontbeten, geen gehaast, want vandaag moet niets!!!!!! Alléé, nooit hier eigenlijk, maar als we iets gepland hadden, moesten we er wel op tijd zijn natuurlijk.....hihi....

De kids en papa hebben nog goed gezwommen, lees...gespeeld....
Ik heb vooral gepakt, opgeruimd en grote wasjes, kleine wasjes gedaan.....

Beetje tegen de zin van de kids, hoe kan het ook anders.... ;-) zijn we nog op zoek gegaan naar een paar dingen die we nog wilden.

We hadden al zo dikwijls een moto gezien met het achterste van een auto en onze Milan wilde er nu toch graag met op de foto! Ik vroeg of we een foto mochten nemen en hij mocht er zelfs op gaan zitten!!!!!


Op de parking van een shopping mall zagen we plots vlammen......er stond een auto in brand!!!
Kids vonden het wel spannend en plots zagen we de brandweer in actie!!! (we probeerden al een hele vakantie een brandweerauto te fotograferen, maar die ene keer dat we er ene zagen, hadden we ons fototoestel niet bij.....)


Na ons laatste bezoekje aan de Mc Donalds, kids,

 de komende maanden niet naar vragen aub!, en nog wa shoppen, zijn we met z'n allen in 't zwembad gedoken...zaaaaalig!!!!!
We hebben ons laatste spelletje gespeeld, de meisjes zijn met vlag en wimpel geslaagd met 4-2!!!! Joehoe!!!!
En vooral genoten van 't zonneke....van de rust......van 't uitzicht.......jaja, ik ga het hier missen......


Ons laatste avondmaal hier was er eentje die vooral de kids geweldig vonden!!!! Alles moet op, dus.....eet wat er nog is....dat wil dus zeggen toast met choco, confituur, appelmoes en nog wat zoete dingen....hihi.....

Ik heb nog een laatste rit gedaan met de auto....verder ingepakt en 't bed ingekropen......


Nu zijn we al de morgen van ons vertrek.....ik geniet van alles hier......van het zwembad te zien zonder golven...hihi...van de kids die hier spelletjes spelen en vooral geen tv kijken....knap hé, 3 weken zonder.... ;-)

Er wacht ons een lange dag.....terug naar huis......
Volgende keer dat jullie ons lezen, zijn wij terug in 't land van lekker frietjes, koud weer en zijn we terug bij iedereen die we gemist hebben!!!

3 opmerkingen:

  1. Altijd de meest vervelende dag van de vakantie...de laatste dag!!'
    Je hebt al een heimwee gevoel terwijl je nog niet eens weg bent!!
    Maar wat een leuke tijd hebben jullie gehad, daar hou je weer heel veel herinneringen aan over;)
    Bedankt voor het mee mogen lezen van het leuke verslag, voor mij nog 3 weken wachten en dan mag ik ook weer dagelijks achter het toetsenbord zitten;)
    Een hele fijne terug reis, en op naar volgend jaar...( of tot over 3 weken?)
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jullie een goede terugreis, zonder al teveel vertraging en wat zal iedereen blij zijn dat jullie terug thuis zijn! Waarschijnlijk vinden jullie dat iets minder, hihi! Het was echt reuze leuk om deze mooie ervaring mee met jullie te mogen ervaren! Soms was ik wel een beetje jaloers dat wij het niet waren, hihi! Maar ben heel blij dat het allemaal zo goed is meegevallen, een reis om te koesteren en voor altijd te bewaren in jullie herinneringen! Veel liefs van uw jongste zusje! x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey MArja, tja, zo is dat hé.......'t is mooi geweest, maar ik zou al terug willen.....hihi.....al ben ik ook blij dat ik weer thuis ben.......al bibberend.....(waarschijnlijk ook van vermoeidheid....)
    Bedankt om mee te volgen en binnen 3 weken ben ik ook paraat!!!! Alvast nog veel voorpret!!!

    Hey zusje; 't is dus allemaal goe verlopen hé! ;-)

    ben blij dat je het leuk vond om mee te lezen en jaja, heel leuke herinneringen gemaakt en wie weet....kunnen jullie binnen een paar jaartjes ook eens gaan.... ;-)
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen