zaterdag 7 juli 2012

7 juli: Celebration en....jaja...zwemmen....

De bedoeling wa om eens een keertje wat langer te slapen, maar 't mocht ni zijn....weer om 7u waren er 3 paraat, de 4e volgde een klein halfuurtje later. Ik was dus snel mee op....
De 1e vraag...mogen we sebiet in 't zwembad mama?  Ze moesten nu maar wa wachten van mij....ik wil geen ruzie met de buren voor ochtendlawaai..... ;-)
Tegen 8u15 kon ik ze niet meer houden en jaja, ben ik mee erin gedoken! Tot groot plezier van groot en klein! Meestal ben ik 's morgens met vanalles bezig ( lees: opruimen, wassen enz....), en is de plons voor een tijdje later!

Toen we naar publix reden is 't mij gelukt om de sleutels te bemachtigen en heb ik eens gereden met die knappe, grote auto!!!! Daar zou ik wel aan kunnen wennen! ;-)
Ondertussen weten we welk beleg lekker is, want niets is zoals thuis natuurlijk, en weten we al goed wat waar staat! (kan ook beetje beroepsmisvorming zijn....hihi....)

In de namiddag zijn we naar Celebration geweest, nu iets dichter geparkeerd dan een paar dagen geleden! De fontein is geweldig,

 het meer mooi om rond te wandelen, maar het ijs was meer dan geslaagd! Onze Milan nam het kleurrijkste ijs.....superman!


Nog even langs de walmart geweest....mijn ventje had zin in ne goeie steak en lekkere koude groentjes.....en we hebben goed gesmuld!!!

Uiteraard hebben we weer met z'n allen lekker gezwommen en vooral....genoten!!!
Al heeft het zwemmen een klein slachtoffer gemaakt.....ons Maury wou in 't water springen en haar voetje is blijven hangen en ze heeft hem omgeslagen......maar met mama's goede zorgen en de grappen van de broers, zal ze morgen wel weer springlevend zijn!!!!

6 opmerkingen:

  1. Lekker stekkie daar op het hoekje bij de ijstent en de fontein. Zo kunnen jullie het nog wel even volhouden zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. groetjes van diana & hugo de buren uit Nijlen wij volgen jullie blog nog een prettig verlof in Orlando.
    Want hier is het slecht weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo kunnen we het zeeeeeker nog even volhouden!!!!! ;-)
    Hey Hugo, leuk te lezen dat jullie ook volgen! Als het lukt brengen we wa zon en warmte mee, want dat is er hier in overvloed...hihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk gekleurd ijsje!! Jullie vermaken jullie ook opperbest en zo hoort het ook, het is immers vakantie!!

    Enjoy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk al uit naar al de verhalen en foto's,
    daar zal ik wel een volledige dag voor nodig hebben...met plezier.

    Dikke kus van ons xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he vero, wat is het leuk om jullie vakantieplezier te volgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen