vrijdag 6 juli 2012

6 juli: Animal Kingdom

Om 7u zou de wekker gaan....maar dat was buiten de kids gerekend, die waren er al om 6u30.....
Nog rap een wasje gedaan, pleistertjes gekleefd op de bezeerde voetjes en teentjes, goed ontbeten en vertrokken voor een hete dag in Animal Kingdom!!!
Gelukkig waren we nog maar 10min van thuis weg toen ik dacht aan de inkomticketjes.....die lagen nog thuis.........dan maar terug gekeerd, ahja, zonder geraken we ni binnen hé! ;-)
Dus we kwamen aan iets na 9u.....toch al veel auto's op de parking, maar ook nog heel veel lege parkeerplaatsen!

We begonnen met de kilimanjaro safari....heel mooi!!! Al hadden veel dieren zich verscholen om zo een beetje aan de hitte te ontsnappen.....want heet was het wel!!!
We gingen verder te voet op safari en daar hebben we mooie gorilla's gezien, alleen wilden ze niet op de foto.....
De natuur is hier overweldigend mooi, vinden zelfs de kids, en dat wil al iets zeggen...hihi.....


Bij de kali river rapids was het 35min aanschuiven, maar op zo'n hete dag als vandaag, vonden we het helemaal ni erg om "soaked" uit de attractie te komen......er is geen ander woord voor! Als je weet dat de zon volop scheen, dat het makkelijk 38gr was en dat mijn T-shirt na 3u nog kletsnat was, weet je wel genoeg hé.....?!


Voor expedition everest hebben we gebruik gemaakt van een fastpass, want de wachttijd was 65 min en dat zagen we écht niet ziiten.....
Ondertussen was het tijd om wat te gaan eten en zijn we richting restaurantosaurus gegaan, een aanrader als je in het park iets wil eten! Net zoals al bij zoveel dingen, waren we er net op tijd, want achter ons hadden ze precies een bus afgezet.... ;-)

Na 't eten de primeval whirl gedaan, misschien ni echt iets voor net gevulde buikjes, maar gelukkig is er niemand misselijk geworden!!!!!
Dan was het tijd om onze fastpass te gebruiken.....wow, wat een attractie!!!!! In volle vaart kom je aan een kapot stuk van de railway........om dan maar weer achteruit te gaan en dan weg te vliegen.....precies de afgrond in.....ongelooflijk......zo goed dat we hem later op de dag nog een keertje hebben gedaan!!!!!! En dan overviel me een gelukzalig gevoel.......dat de kids dat ook allemaal durven én doen!!!! Ik weet dat dat niet zo vanzelfsprekend is......

Daarna zijn we ook nog naar dinosaur geweest....ook leuk, maar heel donker.....

Nog heel veel gezien en genoten van het uitzicht....onze afsluiter was festival of the lion king.....
Het zal wel aan mij liggen, maar 't was zo mooi dat de tranen begonnen te komen......bij mij althans.....ik kan genieten en gelukkig worden van de simpelste dingen...en dat was vandaag zeker niet anders.......met dank aan 't forum, want daar stond ergens geschreven dat zeker te doen! Is helemaal ni overbodig om je goed voor te bereiden! ;-)


Omdat we de voorbije dagen ni echt gezond hebben gegeten, heb ik een fruitmaaltijd gemaakt voor ons......het heeft iedereen goed gesmaakt, zo goed zelfs dat ze het nog wel eens willen.... ;-)

We waren op tijd terug, dus een zwembeurt mocht ni ontbreken.......en de meisjes natuurlijk in hun pas gekochte bikini..... ;-)

6 opmerkingen:

  1. Haha, volgens mij is dat echt een "moeders" ding dat je zo ontzettend kan genieten alleen al bij het zien dat je kinderen zich zo vermaken, (Bij mij precies hetzelfde, schiet al vol bij een tekenfilm ;))
    Een heerlijke dag, en meiden, wat een leuke bikini's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke dag, dat zie je zo. En dan hebben jullie Nemo nog niet eens gevonden? Dat wordt een herkansing...!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oef, dan ben ik ni alleen....hihi....
    Nemo, ik weet het, kids hadden er ni echt zin in......en telkens we er langs kwamen, was 't net begonnen..... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben blij dat jullie het daar zo goed hebben .Dit verdien je echt .Een super mama en vriendin die een fantastische tijd beleven :) .Nog heel plezier daar , en ik blij vol van nieuwsgierigheid je posts volgen xxx Pris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allee hopelijk lukt dit nu, vind het keitof dat wij dit kunnen volgen, het ziet er daar fantastisch uit. Geniet er volop van dat verdienen jullie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier sé, daar sé.....blij jullie te lezen!!!
    Jullie zien het goed, het is hier fantastisch!!!!
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen